De startersbegeleiding van nadex

Wil je een bedrijf starten als ZZP of MKB ondernemer? 
Wij helpen je graag met alles wat hierbij komt kijken.

Laat je ontzorgen door Nadex.

Waarom startersbegeleiding?

Bij het starten van een onderneming komt nogal wat kijken. 

Je moet een keuze maken voor een rechtsvorm, je hebt een ondernemingsplan nodig, je moet je bij instanties aanmelden en nog veel meer. Het is best veel en niet altijd eenvoudig, of je hebt er geen tijd voor.

Je kunt online veel handige informatie vinden, maar het is zoveel dat je soms door de bomen het bos niet ziet. Laat je daarom door ons tijdens dit traject helpen. je krijgt van ons alle praktische informatie en ondersteuning die je nodig hebt.

Wil je veel zelf doen of wil je dat we je alles uit handen nemen? Alles is bespreekbaar. 

Waar je ook voor kiest, besteedt veel aandacht aan de start van jouw onderneming. Dit is de basis. Als je dit goed doet, dan heb je daar tijdens het ondernemen alleen maar rust en plezier van. 

Omdat wij jou graag lang als klant willen houden investeren wij ook in jouw startperiode als ondernemer. We willen je helpen om een goede start te maken. Onze startersbegeleiding krijg je daarom tegen een aangepast tarief!

Wat we voor je kunnen doen

Begeleiding bij het opstellen van een ondernemingsplan
Hulp bij het kiezen van een rechtsvorm
Advisering over belastingvoordelen
Aanmelding bij instanties
Coaching
Advisering over de Wet DBA
Functioneren als gesprekspartner bij banken en andere instanties
Opzetten van een (loon)administratie
Opstellen van begrotingen en rapportages

Ik wil graag meer weten

We drinken graag een kop koffie met je

Zullen we jou bellen voor een afspraak?

De kosten

De kosten van de startersbegeleiding hangen natuurlijk af van jouw wensen. Om je hier een idee van idee te geven hebben we een basis starterspakket samengesteld. Dit basis starterspakket kun je uitbreiden met een aantal van onze andere diensten. Ook hierop krijg je als starter een behoorlijke korting. Wil je liever afspraken maken op basis van ‘uurtje – factuurtje’? Dat kan natuurlijk ook. Wat we ook afspreken, jouw begeleiding is altijd maatwerk! 

Let op: de prijzen hieronder voor het algemene voorwaarden pakket en de website gelden alleen in combinatie met startersbegeleiding!

Starterspakket

Basis
395 eenmalig
  • 5 consulten van maximaal 2 uur op ons kantoor
  • De inhoud van de consulten bepaal je grotendeels zelf
  • Extra uren begeleiding kost € 45 per uur
  •  
  •  
  •  
  •  

Algemene voorwaarden

uitbreiding basispakket
375 eenmalig
  • Algemene voorwaarden op maat
  • Een privacyverklaring op maat
  • AVG check (nieuwe privacywet)
  •  
  •  
  •  
  •  

Website (basis)

uitbreiding basispakket
325 eenmalig
  • Je kiest één van onze templates
  • De website is volledig responsive
  • Jij levert de content aan (tekst, foto's en logo)
  • Domein en basishosting is het eerste jaar gratis
  • Onderhoud van de site is het eerste jaar gratis
  • Maandelijkse backup van de site is het eerste jaar gratis
  • Inclusief eenmalige aanmelding bij Google Analytics en My Business

Gratis intakegesprek

Als je een bedrijf wilt starten en overweegt om gebruik te maken van onze startersbegeleiding dan hebben we iets leuks voor je. Het eerste gesprek dat we hebben is namelijk helemaal gratis.

Het gesprek duurt ongeveer een uur en is bij ons op kantoor of een locatie van jouw keuze binnen een straal van 30 kilometer rond Oldenzaal.

Tijdens dit gesprek komen onder andere de volgende onderwerpen aan bod.

  • Wie ben jij als ondernemer
  • Wat is jouw privésituatie
  • Wat weet je al
  • Wat denk je zelf te kunnen doen
  • Welke risico’s loop je in jouw bedrijfstak
  • Welke vragen heb je
  • Beknopte uitleg over administratie en belastingaangifte
  • Jouw ondernemingsplan
  • Tips voor kloppende offertes en facturen
  • Online presentatie door website/webshop en sociale media
  • Jouw budget
intakegepresk met Nadex | diensten voor zzp en mkb

Waarom Nadex?

Onze bestaande klanten waarderen onze aanpak. Laagdrempelig en no-nonsens. Een afspraak op korte termijn is geen enkel probleem.

Omdat wij begrijpen dat jij als (startende) ondernemer een drukke agenda hebt, werken wij met flexibele tijden. Afspraken zijn mogelijk tussen 07.00 uur en 22.00 uur op maandag tot en met vrijdag. Op zaterdag is dit mogelijk tussen 09.00 uur en 19.00 uur.

Aanmelden voor de nieuwsbrief

Veel gestelde vragen

Nadex is er voor jouw gemak. Wij vinden het niet alleen belangrijk dat jij als ondernemer kunt doen waar jij goed in bent, maar ook dat onze diensten betaalbaar zijn. 

Een afspraak met ons hoeft jou geen omzet te kosten omdat we een afspraak maken waar en op een moment waarop dat jou het beste uitkomt. 

Ja, dat klopt. Je krijgt van ons altijd een factuur. Heb je geen factuur ontvangen? Stuur ons dan even een berichtje, want dan gaat er iets niet goed.

Je krijgt van ons per email een factuur. Hierin staat een link naar de online omgeving waarin je jouw facturen kunt terugvinden. In de online omgeving kun je er voor kiezen om de factuur per iDeal te betalen. Hoe gemakkelijk is dat? Daarnaast kun je natuurlijk ook gewoon het factuurbedrag via de bank overschrijven.

Dat verschilt per dienst. Maar je krijgt van ons in principe 1 x per maand een factuur waarop alle diensten en werkzaamheden staan gespecificeerd. Dat is wel zo praktisch.

Onze betaaltermijn is standaard 14 dagen.

Onze algemene voorwaarden vind je hier.

Als je daar een vraag over hebt geven we natuurlijk graag uitleg. Het contactformulier vind je hier.

Ja. Het eerste uur krijg je van ons. Gratis en voor niks. In het kennismakingsgesprek horen we graag meer over jou en jouw bedrijf. We vertellen over onze diensten en we kijken samen naar wat wij voor jou kunnen betekenen.

Wij vinden jouw privacy erg belangrijk. Daarom besteden we veel aandacht aan de beveiliging van jouw gegevens. Deze zullen door ons ook nooit aan andere partijen worden doorverkocht.

Meer lezen kan in onze privacyverklaring.

Dat kan. Neem in dat geval vooral contact met ons op en dan kijken we samen hoe we jou verder kunnen helpen. 

We beginnen altijd met een intakegesprek. Dit is gratis.

Tijdens dit gesprek bekijken we jouw wensen en krijg je uitleg over onze diensten.

Naar aanleiding van het intakegesprek krijg je van ons een offerte met een plan van aanpak. Zodra je deze en een kopie van onze algemene voorwaarden hebt ondertekend gaan we van start.