Offertes en facturen maken kan gemakkelijker

Wil je weten hoe wij jou hiermee kunnen helpen?

 

Waarom zijn offertes en facturen belangrijk?

Offertes en facturen zijn om meerdere redenen belangrijk.

  • De inhoud en vormgeving bepalen deels of jou een opdracht wordt gegund. Het gaat om de indruk die je maakt. Vergelijk het maar met een visitekaartje. Een slecht vormgegeven offerte of factuur kan je daarnaast gewoon klanten kosten.
  • Een slordige of onjuiste offerte of factuur kan onnodige discussies in de hand werken.
  • Je kunt met de manier waarop een factuur is ingericht en waarop deze aan de klant wordt aangeboden direct invloed uitoefenen op het betaalgedrag van de klant.

Het is gemakkelijk om fouten te maken bij het opstellen van een offertes of factuur. Dat varieert van een rekenfout en vergeten onderdelen tot slecht taalgebruik.

Als je geen ervaring hebt met het opstellen van offertes en facturen is het verstandig om je daarbij te laten coachen of om het zelfs helemaal uit handen te geven.

Ook als je discussies hebt over een factuur is het verstandig om je te laten ondersteunen. Het is aantrekkelijk om direct te crediteren om een klant tevreden te houden. Er zijn echter meer manieren om dat te bereiken. 

Wij hebben ruime ervaring en helpen je graag verder.

Wat we voor je kunnen doen

Begeleiding bij de keuze van een factureringspakket / online boekhoudpakket
Het instellen van alle templates die je nodig hebt
Advisering over verlegde BTW op offertes en facturen
Opstellen van een debiteurenbeleid.
Coaching bij geschillen over facturen
Functioneren als gesprekspartner bij klanten en leveranciers
Verzorgen van de gehele facturering
Versturen van herinneringen en aanmaningen
verzorgen van algemene voorwaarden
Versturen van herinneringen en aanmaningen

Aanmelden voor de nieuwsbrief

Gratis intakegesprek

Als je overweegt om gebruik te maken van onze diensten bij het opstellen van offertes en facturen, dan hebben we iets leuks voor je. Het eerste gesprek dat we hebben is namelijk helemaal gratis.

Het gesprek duurt ongeveer een uur en is bij ons op kantoor of een locatie van jouw keuze binnen een straal van 30 kilometer rond Oldenzaal.

Tijdens dit gesprek kijken we naar jouw wensen en naar aanleiding hiervan ontvang je een passende offerte.

Waarom Nadex?

Onze bestaande klanten waarderen onze aanpak. Laagdrempelig en no-nonsens. Een afspraak op korte termijn is geen enkel probleem.

Omdat wij begrijpen dat jij als (startende) ondernemer een drukke agenda hebt, werken wij met flexibele tijden. Afspraken zijn mogelijk tussen 07.00 uur en 22.00 uur op maandag tot en met vrijdag. Op zaterdag is dit mogelijk tussen 09.00 uur en 19.00 uur.

Veel gestelde vragen

Nadex is er voor jouw gemak. Wij vinden het niet alleen belangrijk dat jij als ondernemer kunt doen waar jij goed in bent, maar ook dat onze diensten betaalbaar zijn. 

Een afspraak met ons hoeft jou geen omzet te kosten omdat we een afspraak maken waar en op een moment waarop dat jou het beste uitkomt. 

Ja, dat klopt. Je krijgt van ons altijd een factuur. Heb je geen factuur ontvangen? Stuur ons dan even een berichtje, want dan gaat er iets niet goed.

Je krijgt van ons per email een factuur. Hierin staat een link naar de online omgeving waarin je jouw facturen kunt terugvinden. In de online omgeving kun je er voor kiezen om de factuur per iDeal te betalen. Hoe gemakkelijk is dat? Daarnaast kun je natuurlijk ook gewoon het factuurbedrag via de bank overschrijven.

Dat verschilt per dienst. Maar je krijgt van ons in principe 1 x per maand een factuur waarop alle diensten en werkzaamheden staan gespecificeerd. Dat is wel zo praktisch.

Onze betaaltermijn is standaard 14 dagen.

Onze algemene voorwaarden vind je hier.

Als je daar een vraag over hebt geven we natuurlijk graag uitleg. Het contactformulier vind je hier.

Ja. Het eerste uur krijg je van ons. Gratis en voor niks. In het kennismakingsgesprek horen we graag meer over jou en jouw bedrijf. We vertellen over onze diensten en we kijken samen naar wat wij voor jou kunnen betekenen.

Wij vinden jouw privacy erg belangrijk. Daarom besteden we veel aandacht aan de beveiliging van jouw gegevens. Deze zullen door ons ook nooit aan andere partijen worden doorverkocht.

Meer lezen kan in onze privacyverklaring.

Dat kan. Neem in dat geval vooral contact met ons op en dan kijken we samen hoe we jou verder kunnen helpen. 

We beginnen altijd met een intakegesprek. Dit is gratis.

Tijdens dit gesprek bekijken we jouw wensen en krijg je uitleg over onze diensten.

Naar aanleiding van het intakegesprek krijg je van ons een offerte met een plan van aanpak. Zodra je deze en een kopie van onze algemene voorwaarden hebt ondertekend gaan we van start.