Geen zorg, jouw administratie kan echt leuker en gemakkelijker

Waarom de administratie uitbesteden?

Als ondernemer heb je een wettelijke plicht om een goede administratie bij te houden die gemakkelijk te controleren is. Daar is niets aan te doen. Bovendien kun je met een goed bijgehouden administratie geld verdienen. 
Ben je dan verplicht om een accountant of administratiekantoor in te huren? Als kleine ondernemer of zzp’er niet. Je kunt er voor kiezen om het zelf te doen.

Nu kan het zijn dat je je liever met het ondernemen bezig houdt en je met dit soort zaken liever niet bezig houd. Je kiest dan voor gemak. Of je hebt te weinig tijd of kennis. In dat soort gevallen is het in ieder geval verstandig om jouw administratie aan ons uit te besteden.

Wij ontzorgen jou als ondernemer. We kennen jouw bedrijf en jou als ondernemer. We zorgen er samen met jou voor dat de administratie op orde is, dat je overzicht hebt en dat je aangiften op tijd worden gedaan. Maar daar houdt het voor ons niet op. Wij zijn pro-actief. We kijken dus met je mee en geven gevraagd en ongevraagd advies als het nodig is.

Online boekhouden met nadex | diensten voor ZZP en MKB

Wat we voor je kunnen doen

Boekhouding (online)
Balans en verlies- en winstrekeningen
Tussentijdse overzichten
Debiteurenlijsten
Begeleiding bij controles
Check op loonkortingen of subsidie
Opstellen van de jaarrekening
Loonadministratie
Opstellen van begrotingen en rapportages

Aanmelden voor de nieuwsbrief

Online boekhouden

Waarom online boekhouden?

Kies jij er nog steeds voor om jouw administratie in een ordner bij te houden en de gegevens in Excel te zetten? Lees dan vooral eens verder. Online boekhouden heeft namelijk een aantal belangrijke voordelen die voor gemak, efficiëntie en ook veiligheid zorgen. Waarom zou je daar niet van profiteren?

 

  • Overzicht doordat alle gegevens elke dag up to date zijn
  • Alle gegevens staan veilig in de cloud. Er kan dus niets meer verloren gaan door bijvoorbeeld diefstal of brand
  • Weet precies welke debiteur nog moet betalen
  • Weet precies welke crediteur jij nog moet betalen
  • Bonnen scannen is een makkie door de app
  • Zet jouw prijslijst in het pakket. Offertes en facturen maak je zo heel erg snel

De pakketten waar we mee werken

  • Informer online
  • Exact online
  • Snelstart
  • E-boekhouden
  • Moneybird

Staat het pakket van jouw keuze hier niet tussen? Vraag dan naar de mogelijkheden.

De kosten

De kosten zijn afhankelijk van jouw wensen en de grootte van jouw administratie. Daarbij kijken we naar het aantal facturen dat je vertuurt en ontvangt.

In de meeste gevallen zullen we een bedrag per maand afspreken. Maar in overleg zijn er meer mogelijkheden.

Om je een indicatie van de tarieven te geven hebben we een drietal pakketten samengesteld voor een zzp ondernemer. Op het moment dat je gebruik wilt maken van onze diensten maken we een afspraak voor een intakegesprek. Dit gesprek is gratis binnen een straal van 30 kilometer om Oldenzaal. Naar aanleiding van dit gesprek krijg je van ons een offerte die 4 weken geldig is.

Let op: de prijzen hieronder voor het algemene voorwaarden pakket en de website gelden alleen in combinatie met startersbegeleiding!

Klein

< 30 facturen per maand
45 per maand
  • gebruik van online boekhoudpakket en de app
  • onbeperkt factureren in het boekhoudpakket
  • BTW kwartaalaangifte
  • Aangifte inkomstenbelasting voor ondernemer en fiscaal partner
  • Balans en verlies-en winstrekening bij einde boekjaar
  •  

Middel

31-70 facturen per maand
65 per maand
  • gebruik van online boekhoudpakket en de app
  • onbeperkt factureren in het boekhoudpakket
  • BTW kwartaalaangifte
  • Aangifte inkomstenbelasting voor ondernemer en fiscaal partner
  • Balans en verlies-en winstrekening bij einde boekjaar
  •  

Groter

71-100 facturen per maand
85 per maand
  • gebruik van online boekhoudpakket en de app
  • onbeperkt factureren in het boekhoudpakket
  • BTW kwartaalaangifte
  • Aangifte inkomstenbelasting voor ondernemer en fiscaal partner
  • Balans en verlies-en winstrekening bij einde boekjaar
  •  

Ik wil graag meer weten

We drinken graag een kop koffie met je

Zullen we jou bellen voor een afspraak?

Waarom Nadex?

Onze bestaande klanten waarderen onze aanpak. Laagdrempelig en no-nonsens. Een afspraak op korte termijn is geen enkel probleem.

Omdat wij begrijpen dat jij als (startende) ondernemer een drukke agenda hebt, werken wij met flexibele tijden. Afspraken zijn mogelijk tussen 07.00 uur en 22.00 uur op maandag tot en met vrijdag. Op zaterdag is dit mogelijk tussen 09.00 uur en 19.00 uur.

Veel gestelde vragen

Nadex is er voor jouw gemak. Wij vinden het niet alleen belangrijk dat jij als ondernemer kunt doen waar jij goed in bent, maar ook dat onze diensten betaalbaar zijn. 

Een afspraak met ons hoeft jou geen omzet te kosten omdat we een afspraak maken waar en op een moment waarop dat jou het beste uitkomt. 

Ja, dat klopt. Je krijgt van ons altijd een factuur. Heb je geen factuur ontvangen? Stuur ons dan even een berichtje, want dan gaat er iets niet goed.

Je krijgt van ons per email een factuur. Hierin staat een link naar de online omgeving waarin je jouw facturen kunt terugvinden. In de online omgeving kun je er voor kiezen om de factuur per iDeal te betalen. Hoe gemakkelijk is dat? Daarnaast kun je natuurlijk ook gewoon het factuurbedrag via de bank overschrijven.

Dat verschilt per dienst. Maar je krijgt van ons in principe 1 x per maand een factuur waarop alle diensten en werkzaamheden staan gespecificeerd. Dat is wel zo praktisch.

Onze betaaltermijn is standaard 14 dagen.

Onze algemene voorwaarden vind je hier.

Als je daar een vraag over hebt geven we natuurlijk graag uitleg. Het contactformulier vind je hier.

Ja. Het eerste uur krijg je van ons. Gratis en voor niks. In het kennismakingsgesprek horen we graag meer over jou en jouw bedrijf. We vertellen over onze diensten en we kijken samen naar wat wij voor jou kunnen betekenen.

Wij vinden jouw privacy erg belangrijk. Daarom besteden we veel aandacht aan de beveiliging van jouw gegevens. Deze zullen door ons ook nooit aan andere partijen worden doorverkocht.

Meer lezen kan in onze privacyverklaring.

Dat kan. Neem in dat geval vooral contact met ons op en dan kijken we samen hoe we jou verder kunnen helpen. 

We beginnen altijd met een intakegesprek. Dit is gratis.

Tijdens dit gesprek bekijken we jouw wensen en krijg je uitleg over onze diensten.

Naar aanleiding van het intakegesprek krijg je van ons een offerte met een plan van aanpak. Zodra je deze en een kopie van onze algemene voorwaarden hebt ondertekend gaan we van start.